• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Poslušajte kot nekoč

Spotify je v Veliki Britaniji znova poskrbel za izjemno kreativne plakate, s katerimi pri mimoidočih vzbuja občutke nostalgije. To je tudi njegov cilj, saj se želi dotakniti predvsem poslušalcev, ki so svoja »zlata« glasbena leta živeli v sedemdesetih, osemdesetih in devetdesetih letih prejšnjega stoletja.

 Švedski tehnološki velikan Spotify nadaljuje z briljantnim zunanjim oglaševanjem, ki izhajajo iz gore podatkov o uporabnikih, zaradi katerih le redko udari mimo. Britanska oglaševalska agencija Who Wot Why je tokrat zanj zasnovala serijo oglasov, ki so nekakšna premetena refleksija glasbenih »navad« Britancev.

Tako v enem od oglasov ob letu 1979 najdete frazo London Calling (naslov skladbe pankovske zasedbe The Clash ali v prevodu London kliče), ki ji sledi leto 2019 in zapis Conference Calling. Kot mlade pankerje vas je torej »klical« London, danes pa vas kot zaposlene kličejo konference in delovne obveznosti. Nič manj domiseln ni oglas z letnico 1995 in zapisom Smashing Pumpinks (ime ameriške rockovske zasedbe, prevedli pa bi ga lahko razbijanje buč), ki ji sledi letnica 2019 in Smashing Avocados (razbijanje avokadov).