• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BalCannes: Med 25 najboljšimi oglaševalskimi akcijami v regiji tudi pet slovenskih

V petek, 20. septembra 2019, bodo na 12. Weekend Media Festivalu predstavili 25 najboljših oglaševalskih akcij iz regije. Med njimi so tudi tiste, ki so jih ustvarili v oglaševalskih agencijah Grey Ljubljana, BPCS in Futura DDB.

Agencije in oglaševalci so letos na BalCannes prijavili 116 del (lani 110), 20-članska žirija, v kateri je bil tudi novinar MM-a Gašper Meden, pa je izbrala 25 najboljših. Med njimi so tudi akcije slovenskih prijaviteljev. Od tega je tri akcije prispevala Grey Ljubljana, in sicer so to »Pobuda Gledališki Tolmač«, »Lahko noč, nestrpnost« in »Insta literarne zgodbe med vrsticami«. S po eno akcijo sta se v izbor najboljših uvrstila še BPCS z akcijo »#minus33« in Futura DDB z »Mlečnimi pravljicami«. Največ najboljšimi regijskimi akcijami jih je pričakovano največ iz Hrvaške, kar enajst, srbske agencije so jih – tako kot slovenske – prispevale pet, makedonske pa štiri.

Za najboljših 25 projektov leta v regiji pa so bili izbrani:

  1. »#StayClean« - McCann Beograd

  2. »A1 Lappsus« - Bruketa&Žinić&Grey

  3. »Umetnost, ki jo narekuje narava« -  Studio Sonda

  4. »Dojenček izbira kje« - McCann Beograd

  5. »Boranka« - Imago Ogilvy

  6. »Coca-Cola: Ljubezen je vedno prava pot« - McCann Skopje

  7. »EVN Online« - Publicis Skopje

  8. »Jana. Globoko nad vsemi.« - Saatchi&Saatchi Croatia

  9. »Lavovske zgodbe« - Ovation BBDO

  10. Ne bomo se odrekli«-  McCann Beograd

  11. »Ostajamo, kjer smo« - BBDO Zagreb

  12. »Življenjska priložnost« - Señor

  13.  »Vesel božič« - Señor

  14. »Spomenik neizklesanemu telesu« - Imago Ogilvy

  15. »Glas jezera« - Saatchi&Saatchi Skopje

  16. »Neokrnjen s svetlobo« - Bruketa&Žinić&Grey

  17. »Veliki hrvaški naivneži« - Señor

  18. »Vip Mame« - Leo Burnett Belgrade

  19. »Besede imajo težo« - IDEA Plus Communications Skopje

  20. »Žuja za očete 2« - BBDO Zagreb

Na podlagi točkovanja bodo podelili še posebne nagrade, kot so najboljša agencija, najboljši projekt in najboljši regijski projekt. Podelitev bo 20. septembra 2019 ob 16.45 na festivalu Weekend Media v Rovinju (v stari tovarni tobaka).