• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MINI poziva: poustvarite naš oglas iz petdesetih let

Med razstavljavci britanskega avtomobilskega festivala Goodwood Revival je tudi blagovna znamka MINI, ki letos praznuje šestdeseti rojstni dan. Ob tej priložnosti se ozirajo v prihodnost, hkrati pa se spominjajo oglasov s svojih začetkov.

Na razstavnem mestu so poleg najnovejšega modela električnega MINI-ja postavili tudi model iz leta 1960. Hkrati so obiskovalce pozvali, naj sodelujejo pri poustvarjanju oglasa za model Austin 7 iz leta 1959. Klasični avtomobil so postavili v interaktivni studio, obiskovalci pa bodo prejeli polaroidno in digitalno fotografijo svojega oglasa, ki jo bodo lahko delili na svojih družbenih omrežjih. Projekt so si zamislili v londonski agenciji TRO, kjer pravijo, da jim je bilo sodelovanje s tako ikonično znamko v veliko veselje. »Ta dogodek smo videli kot odlično priložnost, da se MINI poveže z uporabniki in oboževalci ter jih popelje na potovanje skozi leta – iz preteklosti v sedanjost,« je o projektu povedala Michelle Horn, vodja projektov v agenciji.

V aktualni številki Marketing magazina lahko preberete vse o zgodovini znamke MINI v rubriki Zgodba o znaMMki.