• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ekipa Goat Story piše novo zgodbo s hladno varjeno kavo

Podjetje ZkotZ, ki upravlja in razvija lastni blagovni znamki EQUA in Goat Story, je v svojih novih prostorih na Koprski ulici v Ljubljani danes predstavilo svojo najnovejšo pridobitev, komplet za pripravo hladno varjene kave (t. i. cold brew). Mladi podjetniki so leta 2014 predstavili skodelico za kavo v obliki kozjega rogu, Goat Mug, sledil je tehnološko napreden aparat za pripravo kave Gina, kavno zgodbo pa zdaj nadaljujejo s Cold Brewom. Kavo za pripravo tega čedalje bolj priljubljenega napitka bodo pražili v lastni pražarni.

Predstavniki Goat Storyja (z leve proti desni): strateg blagovnih znamk Dušan Matičič, direktor Anže Miklavec in direktorica marketinga Stella Korošec.

Anže Miklavec, ustanovitelj in direktor podjetja ZkotZ, je na novinarski predstavitvi poudaril, da se vizija blagovne znamke Goat Story skozi čas ni spreminjala, saj si še vedno želijo biti veliko bolj kreativni od vseh drugih igralcev na trgu. »Ne želimo delati za prav vsakega, saj si želimo delati drugačne stvari, predvsem pa nočemo biti dolgočasni. Naš odnos, kot smo pokazali že z Goat Mugom, je 'love it or hate it', imejte nas radi ali pa sovražite; nočemo ničesar vmes. Že od vsega začetka pa z našimi izdelki izkazujemo svojo ljubezen do kave,« pravi Miklavec. Kot dodaja, so z aparatom Gina, ki ga predstavljajo tudi na številnih sejmih po svetu, uspeli navdušiti tako ljubitelje visokokakovostne, t. i. specialty, kave, kot tudi strokovne javnosti, ki jim je med drugim podelila tudi prestižno oblikovalsko nagrado Red Dot.

Vsaka naslednja skodelica kave je novo doživetje

Kot je pojasnil Dušan Matičič, strateg blagovnih znamk EQUA in Goat Story, je specialty kava najbolj kakovostna kava na svetu, ki je je manj kot 10 odstotkov. »Če se kakovost kave ocenjuje na lestvici od 0 do 100, specialty kava doseže oceno vsaj 80,« pravi Matičič, ki se je tudi izobrazil za pražarja kave.

Po njegovih besedah je hladno varjena kava, t. i. cold brew, v zadnjih letih postala izjemno priljubljena, a se jo večinoma pije po kavarnah, saj jo zaradi zapletenosti postopka le redko kdo pripravlja doma. »Ker želimo to posebno kavo približati tudi povsem običajnim pivcem kave, ne samo največjim poznavalcem, ki iščejo vedno nove okuse, smo postopek njene priprave kar najbolj poenostavili. V kozarec s pol litra vode vstavite filter vrečko, jo na sobni temperaturi pustite 12 ur, kavo pa nato lahko takoj zaužijete, ne da bi vam bilo treba storiti še kar koli drugega,« je postopek razložil Matičič. Komplet za pripravo hladne varjene kave, ki so ga poimenovali kar Cold Brew, tako poleg litrskega kozarca vsebuje tudi kavo v filtru, praženo v lastni pražarni podjetja.

Celostna izkušnja za kavoljubce

Kot dodaja Miklavec, imajo že od vsega začetka celosten pogled na pripravo kave. »Seveda se ne bomo ustavili zgolj pri tem, kar smo razvili do zdaj. Razvoju namenjamo veliko pozornosti in časa, saj si prizadevamo, da bi bili prav vsi naši izdelki drugačni in inovativni v vsakem pogledu. Postajamo vedno bolj inženirsko usmerjeno podjetje, ker nas zanima predvsem to, kako tehnično narediti izdelke še boljše. Stalno iščemo nove načine, kako, na primer, espresso narediti drugače. V malce zaspanem svetu kave hočemo predstavljati nove rešitve in 'pokriti' prav vsa področja kave, zato med drugim razvijamo tudi novo napravo za mletje kave. V letu 2020 bomo tako poskrbeli za marsikatero novost na trgu,« je še napovedal Miklavec.