• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lepota je več kot le kozmetični izdelki

Ameriška kozmetična znamka Glossier je svojo priljubljenost zgradila predvsem na družbenih omrežjih, zdaj pa pravijo, da je čas tudi za bolj tradicionalne marketinške pristope. V zadnji oglaševalski akciji »Feeling Like Glossier« (»Počutim se kot Glossier«) so za svoje ambasadorje izbrali resnične oboževalce te blagovne znamke.

Znamka Glossier je bila ustanovljena pred petimi leti kot stranski produkt spletne strani Into the Gloss, na kateri so urednice, stilistke in igralke delile svoje lepotne skrivnosti in nasvete. Od takrat je znamka organsko rasla in lani so presegli 100 milijonov dolarjev prihodkov ter dobili milijon novih uporabnikov. Oglaševali so predvsem na družbenih omrežjih, zdaj pa so se odločili, da je čas tudi za klasične oglase v obliki zunanjega in televizijskega oglaševanja.  »Gre za naravno evolucijo. Na ta način bomo lahko dosegli še več ljudi v različnih trenutkih,« je odločitev, da bodo prvič v zgodovini znamke oglaševali na televiziji, komentirala Ali Weiss, podpredsednica oddelka za marketing.

Kljub temu, da so oglasi morda nekoliko drugačni, kot so jih njihovi uporabniki vajeni, ostajajo zvesti svojemu načelu, da v njih nastopajo običajni ljudje, ki obožujejo njihove izdelke, saj želijo graditi na občutku skupnosti. V oglasu tako med drugim vidimo Ernesta, ki dela v njihovi trgovini v New Yorku, Hannah, navdušeno uporabnico, ki je nase opozorila na Twitterju, in Palomo, manekenko, ki je z njimi že sodelovala v preteklosti. V oglasih želijo ljudi prepričati, da je lepota več kot le kozmetični izdelki, saj gre za pozitiven občutek, ki povezuje ljudi.