• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Intenzivna promocija Slovenije na BBC-ju

Slovenska turistična organizacija (STO) je v sklopu letošnje globalne digitalne akcije pod sloganom »Only in Slovenia« (»Samo v Sloveniji«) začela sodelovati z digitalno platformo BBC Global News, ki velja za vodilno pri doseganju segmenta mednarodnih popotnikov v Evropi z višjo kupno močjo.

V okviru sodelovanja je produkcijska ekipa BBC StoryWorks ustvarila oglaševalsko akcijo s štirimi 30-sekundnimi spoti. Oglasi so namenjeni predstavitvi štirih makro destinacij – alpske, mediteranske in kraške, termalno-panonske ter Ljubljane z osrednjo Slovenijo. Predvajali jih bodo na televiziji, izpostavljeni pa bodo tudi na posebni pristajalni strani BBC.com. Njihova rdeča nit so doživetja, ki jih je mogoče izkusiti le v Sloveniji, obenem pa gledalcu omogočajo vpogled v posebnosti naše dežele.

Oglaševalska akcija bo trajala dva meseca (od 10. septembra do 10. novembra 2019), v tem času pa se bo na trgih ZDA, Kanade in Evrope prikazalo več kot 19 milijonov spletnih oglasov. Ood tega jih bo 14,2 milijona vodilo na posebej pripravljeno BBC-jevo pristajalno stran, ostali pa bodo vodili na portal slovenia.info oziroma na podstrani vseh štirih makro destinacij.

Kot pravi mag. Maja Pak, direktorica STO, s to akcijo nadaljujejo promocijo Slovenije v največjih in najverodostojnejših globalnih medijih. »Z video vsebinami, ki po produkciji in vsebini izstopajo iz povprečja, predstavljamo, kako edinstvena, zelena, gastronomsko in kulturno bogata je naša dežela. Prav zato se bodo oglasi prikazovali tudi na podstraneh BBC Travel, BBC Culture in na GoodFood.com, saj bomo na ta način  nagovorili tiste ciljne skupine, ki bi jih obisk Slovenije še posebej navdušil, in sicer skozi vse leto. Dodatno bo digitalno oglaševanje potekalo tudi preko družbenih profilov BBC StoryWorks, kjer pričakujemo doseg skoraj milijon uporabnikov.«

ž

foto: Ciril Jazbec