• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odkrivanje Portoroža in Pirana s pogovornim robotom Pinom

Turističnemu združenju Portorož pri svetovanju turistom po novem pomaga pogovorni robot Pino, ki ima po besedah ustvarjalcev osebnost pravega »lokalca«. Obenem ponudbo petzvezdičnih doživetij dodatno oglašujejo z digitalno kampanjo, v katero so jih predstavili skozi oči vplivnežev.

Pod okriljem Turističnega združenja Portorož je v sodelovanju z digitalno agencijo April 8 letos zaživel Pino, pametni pogovorni robot destinacije Portorož & Piran. Uporabniki ga lahko preko Facebookovega Messengerja povprašajo o namestitvah, aktivnostih na destinaciji, splošnih informacijah o dogodkih, vremenu ali vodenih ogledih. Pokaže na primer najljubše skrite kotičke v Piranu, ve, kje popiti najboljšo kavo v Portorožu, usmeri vas na najbližje parkirišče ali pa svetuje, kaj početi, če imate otroke. »Cilj je uporabnikom nuditi informacije 24 ur na dan oziroma tudi v času, ko naše turistične informacijske pisarne niso odprte. Povečati pa želimo tudi konverzije na naši spletni strani in zagotoviti več informacij o prireditvah na destinaciji,« je povedal mag. Igor Novel, direktor Turističnega združenja Portorož. V prihodnosti se bo Pino preselil tudi na spletno stran www.portoroz.si. Za zdaj govori le angleško, v načrtu pa je, da se bo pogovarjal tudi v slovenščini, italijanščini in nemščini.

Domačin Pino se predstavi

Po besedah mag. Petre Rebec, vodje digitalnih projektov na Turističnem združenju Portorož, gre za zahteven projekt, ki uporablja najnovejšo tehnologijo kognitivne rešitve podjetja IBM Watson Assistant in jo integrira na turistično področje. Kot največji izziv uporabe umetne inteligence na primeru Pina izpostavlja način priprave vsebin, iz katerih se lahko nato pametni robot sam uči. »Veliko smo delali tudi na Pinovi osebnosti. Pino je domačin, čistokrvni lstrijan. Slovenska Istra je že veliko generacij dom njegovih prednikov in tudi njegovi sorodniki živijo tu, v bližnjih vaseh in obmorskih mestecih. In vse to je razlog, da si je Pino tu ustvaril dom in družino. Zdaj pa vam pomaga spoznavati lokalne skrivnosti Portoroža in Pirana ter njune širše okolice.« Novega pogovornega robota trenutno promovirajo z nagradno igro. V enem mesecu kampanje je Pino dosegel 45 tisoč domačinov in obiskovalcev na destinaciji Portorož & Piran. Z njim se je pogovarjalo 300 oseb, Pino pa jim je podal 1.740 informacij. Največ je bilo vprašanj o dogodkih na destinaciji.

Digitalna kampanja za promocijo petzvezdičnih doživetij

Ker so ocenili, da gostje preslabo poznajo raznovrstno ponudbo doživetij, ki jih ponujata Portorož in Piran z okolico, so se na Turističnem združenju Portorož odločili, da prav doživetja postavijo v ospredje svoje pomladne digitalne kampanje. S kampanjo, ki je nastala v sodelovanju z agencijama April 8 in Harts Agency, so primarno ciljali na italijanski trg, zato so k sodelovanju povabili tudi tri italijanske vplivneže. Kampanja je imela svojo spletno podstran, na kateri so bila predstavljena tri izbrana doživetja, vključili so »newsfeed« vplivnežev na Instagramu, povezave na njihove profile in komentarje o doživetjih, izpostavili pa so tudi hotelske pakete. Na podstrani so vključili video oziroma skupek vtisov in doživetij sodelujočih vplivnežev. »Kampanja je naletela na pozitivne odzive tako na destinaciji kot na družbenih omrežjih. Zanimanje za petzvezdična doživetja se je povečalo, prav tako pa se je povečalo zanimanje ponudnikov za sodelovanje z lastnimi doživetji,« so zadovoljni v Turističnem združenju Portorož.

Zadovoljni z obiskom obisk portoroškega turističnega portala

Avgusta 2019 so na Turističnem združenju Portorož zabeležili največjo obiskanost portala www.portoroz.si do zdaj, in sicer 130 tisoč obiskov, od tega 90 tisoč unikatnih. Tolikšno povečanje pripisujujejo objavi novih vsebin, predvsem številnih doživetij, pa tudi objavi ponudbe in dogodkov celotnega slovenskega dela Istre. Opažajo še, da kar 75 odstotkov vseh uporabnikov dostopa do portala preko svojih mobilnih naprav. Med obiskovalci je več kot polovica tujcev, med njimi največ Italijanov, Avstrijcev in Nemcev.