• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Brez strahu, ampak marsikaj gre lahko narobe

Avstralski spletni trgovec Boating, Camping and Fishing (BCF) je naslednji v seriji tistih, ki nas z oglasom navidezno odvračajo od svojih izdelkov. V oglaševalski akciji tako ponazarjajo, kaj vse gre lahko narobe pri dejavnostih na prostem.

Že v slovenskih gozdovih se lahko družinsko kampiranje zelo zaplete. V Avstraliji, domovini številnih nenavadnih živali in rastlin, pa še toliko bolj. Oglaševalska agencija The Monkeys Melbourne je tako za naročnika zasnovala televizijski oglas z vsemi potrebnimi »sestavinami«, da je končni izdelek pravzaprav videospot s številnimi zabavnimi prizori.

V oglasu spremljamo izlet družine na čelu z očetom, ki bi se lahko precej bolje pripravil na kampiranje. In kaj je lahko še bolj smešnega kot to, da mu uspe potopiti čoln še pred izplutjem. Vsekakor to, da njegov obraz ob uživanju neznanih gozdnih sadežev dobi razsežnost košarkarske žoge.