• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Heinz razkril skrivnost svojega kečapa

Pri blagovni znamki Heinz pravijo, da se ljudje že stopetdeset let sprašujejo, kako kečap čim lažje spraviti iz steklenice. Zdaj so jim to olajšali in izdali omejeno serijo steklenic s prav posebno etiketo.

Že pred časom so v Heinzu povedali, da ne pomaga, če steklenico obrnete navzdol in potolčete po dnu. Zadostuje namreč že, če jo le malce nagnete in rahlo potolčete po tistem mestu, kjer je odtisnjena številka 57; ta je na vsaki steklenici kečapa. Zdaj dodajajo, da bo kečap hitreje pritekel tudi, če steklenico obrnete pod ravno pravšnjim kotom, in sicer 45 stopinj. Da bi uporabnikom to še olajšali, so v sodelovanju s kanadsko agencijo Rethink Canada izdali omejeno serijo steklenic, ki bodo testno naprodaj v Torontu. Te imajo etiketo nalepljeno pod takšnim kotom, da se uporabnikom ne bo več potrebno spraševati, kako pravilno nagniti steklenico. »Vedno znova se poskušamo spomniti novih zabavnih načinov, s katerimi želimo poudariti, kako ikonična in brezčasna blagovna znamka smo, hkrati pa si želimo na obraze naših kupcev privabiti nasmeh,« je ob tej priložnosti povedal Brian Neumann, vodja blagovne znamke pri Kraft Heinz Canada.