• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Diggit je na Epico letos poslal deli Agencije 101 in Mediodroma

Ena od ugodnosti prijav del za nagrade Diggit je tudi Epica. Vsako leto med zmagovalnimi deli pri Diggitu izberejo dve, ki ju nato pošljejo tudi na znani pregled najboljših oglaševalskih dosežkov tekočega leta. Pri čemer Diggit v celoti plača stroške prijave in obdelave prijav.

Letos je Diggit na Epico prijavil deli Agencije 101 in Mediodroma. Agencija 101 se bo za nagrado Epica potegovala z akcijo »Ambasador nezdravega življenja«, ki so jo zasnovali za Drogo Kolinska. Da bi spodbudili prijavo na Donatov 21-dnevni program razstrupljanja Detox Mg med mlajšimi, ki se požvižgajo na fit vplivneže in izkrivljeno realnost v oglasih, so uporabili… resnico. Serija vlogov z Gašperjem Bergantom tako poleg vsega, kar lahko gre prav, pokaže vse, kar gre lahko narobe.V igri za nagrado Epica pa je tudi Mediodrom z akcijo »ZOE stres meter« za naročnika Renault Nissan Slovenija. Da bi uporabnikom omogočili pobeg iz stresnega vsakdana, so ustvarili spletno orodje za spopadanje z le-tem. ZOE stres meter s kvizom v Messengerju izmeri tvojo raven stresa. Z nasveti, ki jih vsak petek prejmeš v svoj messenger, poskrbi, da se stresa čim lažje tudi otreseš.

Nagrade Epica bodo podelili 21. novembra v Amsterdamu. Iz Slovenije bo v žiriji Gašper Meden, novinar Marketing Magazina.