• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prodajam toplo vodo

Igor Arih je za srbsko podjetje VODAVODA zasnoval strateško izredno pogumno pozicioniranje tudi v Sloveniji dobro znane blagovne znamke vode VODAVODA. Strategija sloni na izhodišču in dobesedno na izviru (v Banja Vrujci). Rek »odkrivanje tople vode« je ob zastavljeni strategiji dobil nov pomen.

Kot je Igor Arih povedal za MM, se je projekta lotil tako kot vseh. »Želel sem spoznati osnove, korenine vode in prosil lastnika, da me odpelje na izvir vode,« pojasnjuje Arih. Kljub začudenju - tega jim prej ni predlagala nobena agencija - so ga odpeljali v srce Srbije, v kraj, ki je že iz davnine znan po čudotvornem toplem izviru vode. Izdelek je poizkusil in ugotovil, da je voda topla. Kljub temu, da jo črpajo 600 metrov globoko, ima pri izviru ves čas konstantno temperaturo okoli 27 stopinj Celzija.

»Po začetnem presenečenju, sem ugotovil, da je voda prijetna, osvežilna, mehka, na nek način drugačna. Ob pitju tople vode na izviru sem dobesedno začutil njeno magičnost. Rekel sem si, to je to,« pravi Arih. Sledilo je nekajtedensko namizno raziskovanje lastnosti vode. Topla voda je dobra, je boljša od navadne oziroma ohlajene, o čemer veliko veste vsi, ki ste se vsaj malo ukvarjali z jogo, thai chijem, ayurvedo, osnovami zdrave prehrane in podobno.

Na podlagi teh podatkov se je upal Arih lastnikom predlagati revolucionarno idejo: vodo VODAVODA prodajati in predstavljati kot toplo vodo. V času, ko vsi naši čuti osvežitev povezujejo z mrazom in ledom, in ko vsi proizvajalci pijač počnejo podobno, je ideja o topli vodi kot strategiji nastopa na trgu pri odgovornih povzročila kar nekaj zaskrbljenosti. Idejo so nato resno testirali v treh fokusnih skupinah, telefonsko in naredili slepi test na primerjanja kakovosti vodilnih voda in naleteli na neverjetno dober odziv. Ugotovili so, da lahko s toplo vodo osvojijo kar 20 odstotkov Srbov.

Bodi voda

Lastnik vode je Igorja Ariha spoznal preko knjige »Budi voda« (»Bodi voda« po Bruce Leeju),  v slovenskem jeziku smo pri MM knjigo izdali pod naslovom »Iz mojih čevljev« (knjiga je bolj ali manj razdprodana). V knjigi Arih predstavlja svoj model komunikacij, ki ga je poimenoval Dinamične komunikacije. Ob branju knjige je lastnik v Arihu prepoznal pravega človeka za promocijo.

Kozarec tople vode/ Vode

Obstaja še boljši način od generičnega načina promocije izdelkov? Z lahkoto si predstavljam, da bomo tudi v Sloveniji že v kratkem v lokalih izbirali med vodo in toplo vodo, pri čemer bomo imeli v mislih Vodo. 

Nauk: Spoznaj izdelek

»Ko ne vemo, kje smo, kam želimo… se je treba vrniti h koreninam. Vrniti se je treba k izviru. Tam najlažje najdemo odgovore na naše ključne dileme,« pravi Igor Arih.

Zgodba o obisku izvira se bere kot odlični vodič o obveznem spoznavanju izdelka, s katerim se ukvarja kreativna ekipa. Večina »prezaposlenih« agencij bi obisk izvira »preskočila«, saj o »vodi pa ja vsi vemo vse«, Arih pač ne. Namesto sedenja na sestankih, se je odpravil točno tja, kamor je bilo treba iti.

Dinamične komunikacije v praksi

V nadaljevanju akcije pripravljajo razne skupine grelcev za steklenice. Takšne, ki vodo segrejejo na 27°C, torej k isti temperaturi, ki jo ima VODAVODA pri izviru. Na jesen pripravljajo tudi akcije ozkega ciljanja v fitnes centrih in spa-jih. 

Vodo VodaVoda sicer polnijo od leta 2004. Prodajajo jo v Srbiji, Hong Kongu, Singapurju, Južni Koreji in še nekaterih drugih azijskih državah.