• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Ne kupujte naših pijač, če nam ne boste pomagali reciklirati.«

Coca-Cola se v oglasih v Belgiji in na Nizozemskem predstavlja kot odgovorna in trajnostna blagovna znamka.

Coca-Cola Company je že pred časom sporočila, da bodo do leta 2030 naredili vse, kar je mogoče, da bodo prispevali k čim bolj trajnostnemu poslovanju. Med njihova prizadevanja sodi izdelava kakovostnejše embalaže, zbiranje prazne embalaže, zmanjšanje količine embalaže, spodbujanje k recikliranju ipd. Po aktivaciji v Italiji, ko so med drugim postavili tudi oznamčene smetnjake, so šli na Nizozemskem in v Belgiji še korak dlje

Zdaj so se odločili za zanimivo sporočilo svojim kupcem, ki jim sporočajo, naj njihove izdelke kupujejo le, če jih bodo tudi reciklirali. »Bo ta oglaševalska akcija bistveno vplivala na vedenje ljudi in na to, da bodo odpadke metali v ustrezne koše in jih ne bodo puščali kjerkoli? Ne verjamem. A prepričan sem, da to ni njen edini cilj. Njen namen je, da se Coca-Cola predstavi kot odgovorna in trajnostna blagovna znamka in to jim je tudi uspelo,« je prepričan Jesse Post, kreativni direktor v amsterdamski agenciji BrandBase.