• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Štirje odtenki čokolade

Britanski proizvajalec čokolade Cadbury je še ena izmed blagovnih znamk, ki se je lotila promocije raznolikosti. Različni odtenki čokolade upodabljajo ljudi različnih barv kože.

Akcijo so izpeljali ob dnevu neodvisnosti v Indiji, ki so ga praznovali 15. avgusta. Ob tej priložnosti so na police trgovin poslali omejeno izdajo čokolade Cadbury. Gre za tablico, izdelano iz štirih različnih vrst čokolade – temne, mešane, mlečne in bele. Čokolada je ovita v ovitek, na katerem so upodobljeni ljudje različnih barv kože, ki se držijo za roke, nad njimi pa je napis »Unity« (»Enotnost«). Oglas, ki so ga zasnovali v indijski podružnici agencije Ogilvy, je bil objavljen v tisku in na družbenih omrežjih, kjer so zapisali, da so čokolado izdelali, da bi proslavili raznolikost prebivalcev v Indiji in dodali, da se »ko se združimo, zgodijo sladke reči«.