• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Ko zaposleni postanejo igralci

Na družbenih omrežjih lahko te dni zasledite zabaven zaposlitveni oglas Zavarovalnice Triglav za informatike, ki je nastal v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji. Z njim so se želeli tudi prek video vsebin približati potencialnim kandidatom za nove sodelavce.

Kot je za MM povedala Mia Vouk, vodja projektov v PM, poslovni mediji, ZT svoj ugled oziroma blagovno znamko delodajalca z različnimi aktivnostmi in programi gradi kontinuirano, interno in eksterno. V zadnjem času so se z iskanjem in izbiro kadrov začeli ukvarjati še bolj intenzivno. »Ko so na podlagi pogovorov s študenti in diplomanti informatike ugotovili, da na zaposlitev v Triglavu redko pomislijo, saj menijo, da je zanje delo v zavarovalnici preveč monotono, so se odločili za nekoliko drugačen pristop,« pojasnjuje Voukova.

Nastala je serija videov in kreativnih rešitev, v katerih razbijajo predsodke in zmotne predstave o nekaterih poklicih v zavarovalnici s pomočjo stand up komika Jana Kreuzerja, ki išče material za svoje nastope.V videu za informatike naslavljajo predsodek, da za programerje in razvijalce v zavarovalnici ni izzivov.

 »Da bi bil video res avtentičen in bi nagovoril njihovo ciljno občinstvo, so pri pripravi scenarija tesno sodelovali tudi njihovi informatiki, ki so se nato poleg stand up komika Jana Kreizerja prelevili še v glavne igralce v videu,« pravi sogovornica.Ob tem dodaja, da zaposlene v ZT tudi sicer vključujejo v iskanje dobrih kadrov, saj jih povabijo k širjenju informacij o razpisanih delovnih mestih med znance, ki imajo primerna specializirana znanja in izkušnje za posamezna strokovna področja.

Poleg videa z informatikom je po besedah sogovornice dobre odzive požel tudi drugi video iz serije z zavarovalnim zastopnikom Petrom Mihajlovičem.