• Facebook
  • Twitter
  • RSS

TOMS aktivno proti nasilju v družini

Blagovna znamka obutve TOMS, znana po svoji družbeno odgovorni naravnanosti, po novem ozavešča o oziroma proti nasilju v družini. Pri tem so se povezali s francosko neprofitno organizacijo En Avant Toute(s) in skupino Parižank, ki so se združile pod imenom Gucci Girls.

V sodelovanju z amsterdamsko agencijo HarrimanSteel je nastala oglaševalska akcija za njihovo kolekcijo jesen/zima, ki so jo poimenovali »Stand for Respect« (»Zavzemite se za spoštovanje«). V okviru akcije opozarjajo na dejstva, kot je na primer to, da sta v Franciji vsakih pet minut dve ženski žrtvi nasilja v družini ali to, da vsako deseto žensko zlorablja njen partner.

Ob tem dodajajo, da se večina žrtev pri iskanju pomoči ne obrne na pristojne organizacije, ampak trpijo v samoti. »Žrtev ni nikoli kriva in ni se ji treba sramovati. S tem, da govorimo z zlorabljenimi ženskami ali jim ponudimo pomoč, naredimo prvi korak k temu, da zanje ustvarimo nek varen kotiček, kamor se lahko zatečejo,«pravijo Annabelle Ferrera, Angelina Woreth, Crystal Murray in Thaïs Klapisch, ki so si nadele vzdevek Gucci Girls. So ustanoviteljice skupnosti Safe Place, kjer spodbujajo mlade, da drug drugega podpirajo.

»V TOMS-u smo pozorni na to, katera problematika je blizu našim potrošnikom in zato smo se odločili sodelovati v tem projektu,« je dejala Lisa Hogg, direktorica marketinga v TOMS-u, ki pravi, da je omenjeno partnerstvo le prva v seriji potez, ki jih še načrtujejo.

O TOMS-u in njihovem modnem aktivizmu smo podrobneje pisali v 455. številki Marketing magazina.