• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Epica uvaja veliko nagrado za odnose z javnostmi

Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je uvedla novo (skupaj sedmo) veliko nagrado. Kot poudarjajo, gre za nagrado za akcije, »ki v srcu nosijo strategijo odnosov z javnostmi«.

»Z leti smo se iz oglaševalskega tekmovanja razvili v komunikacijskega. Z vidika prijavljenih del beležimo povečanje števila akcij s področja odnosov z javnostmi, zato se nam zdi primerno, da odnosi z javnostmi dobijo svojo nagrado,« je povedal Mark Tiungate, Epicin uredniški direktor. Poudarja, da veliko novinarjev v žiriji za svoje publikacije redno piše na temo odnosov z javnostmi, zato imajo za to področje »zelo dober občutek«.   

Nova velika nagrada se pridružuje obstoječim za najboljši televizijski oglas, tiskan oglas, oblikovanje, digitalno akcijo, družbeno odgovorno akcijo in najboljšo rabo alternativnih medijev. Predsednica žirije 33. Epice je Fiona Rogers, direktorica fotografske agencije Magnum Photos.

Prijave so odprte do 7. oktobra 2019 (zgodnje še do 31. avgusta), več o prijavi pa si lahko preberete tukaj. Konferenčni del s podelitvijo nagrad bo v Amsterdamu med 18. in 21. novembrom 2019.