• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zajtrk kot umetniško delo

V McDonald’sovih restavracijah v Franciji bodo zajtrk po novem stregli ves dan. Novost spremlja oglaševalska akcija, ki je delo agencije TBWA\Paris in stavi na sproščujoč učinek (za gledalca).

Pri TBWA\Paris so znani po minimalističnih oglasih za McDonald’s (nazadnje so predstavili oglase, ki motoriste usmerjajo k najbližji storitvi McDelivery), tokrat pa so v središče pozornosti postavili sendvič z jajcem oziroma Egg McMuffin. Tega je animator Matthieu Braccini upodobil v obliki t.i. »satisfying videih« (oziroma video posnetkih, ki ob ogledu povzročajo posebno vrsto ugodja in temeljijo na tako imenovanem virtualnem sproščanju ali ASMR).

V videu je Braccini združil petnajst gif-ov, za katere je letos dobil bronastega kanskega leva in jih opremil z glasbeno podlago. Gifi so bili sicer prvotno predstavljeni na spletni strani, ki naj bi po eni sami omembi oglaševalske akcije na strani francoskega McDonald’sa na Facebooku zabeležila kar 120 tisoč klikov. Oglasu iz gif-ov je sledil še en, narejen na podoben način, a z dejanskimi posnetki, poimenovali pa so ga »Un Moment de Douceur« (»Trenutek mehkobe«).