• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Akciji »Knjiga JB restavracija« kristalna nagrada na oglaševalskem festivalu Ad Stars

Futura DDB je za akcijo za restavracijo JB »Knjiga JB restavracija« (edinem finalistu iz Slovenije) prejela kristalno nagrado AdStars, največjega oglaševalskega tekmovanja v Aziji.

Izmed 20645 prijavljenih del so izbrali 1811 finalistov in nato 300 nagrajencev, ki so nagrajeni s kristalno, bronasto, srebrno, zlato ali veliko nagrado. »Knjiga JB restavracija« je prejela kristalno nagrado v kategoriji oblikovanja. Akcija je sicer letos na 28. SOF-u prejela veliko nagrado in dve zlati nagradi. Futura je za restavracijo JB ustvarila knjigo, pod katero se je podpisal chef Janez Bratovž. Ta poleg receptov razkriva tudi »zaodrje« mojstrovega dela - v vsakem poglavju se osredotoča na eno sestavino, ki ga navdihuje pri ustvarjanju edinstvenih krožnikov.

Žare Kerin, oblikovalec in kreativni direktor v Futuri, v tem pogledu poudarja, da je dobro oblikovanje vedno postavljeno v pravo funkcijo. »Ker JB Restavracija slovi po unikatnih krožnikih Janeza Bratovža, smo to dejstvo preprosto demonstrirali tudi na naslovnici njegove knjige. To smo storili tako, da smo za ilustratorja zaposlili kar chefa Janeza Bratovža. Ilustracije je izpeljal z odliko in tako lastnoročno zaokrožil zgodbo svoje nove knjige in restavracije,« je za MM povedal Kerin.

Za mnenje smo povprašali tudi »ilustratorja« Janeza Bratovža. »Nagrada meni in restavraciji pomeni zelo veliko, ker vem, koliko dela je bilo vloženega. Že ko je knjiga nastajala, sem vedel, da bo to vrhunski izdelek, saj sem imel ob sebi najboljše sodelavce na svojih področjih,« je zadovoljen Bratovž.