• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Zakaj bi sploh leteli tako daleč?«

Nemškim železnicam je s premeteno oglaševalsko akcijo uspelo 24-odstotno povečanje prihodkov. Kako? Nemške turistične atrakcije, ki so na nekaterih fotografijah videti zelo podobne globalno znanim destinacijam, so primerjali s svojimi bolj slavnimi dvojniki.

Pravijo, da se ni dobro primerjati z drugimi. Pri Nemških železnicah se očitno s tem ne strinjajo. Prav nasprotno, zelo se jim je obrestovalo. Oglaševalske akcije so se lotili z izhodiščem, da 72 odstotkov nemških turistov najraje dopustuje v tujini. Njihova naloga je bila Nemce prepričati, da je tudi domovina zanimiva za počitnikovanje in ni prav nič manj zanimiva kot lokacije, kjer najdemo trume turistov.

V sodelovanju z agencijo Ogilvy in družbo Getty Images so preko posebnega algoritma našli domače lokacije, ki zelo spominjajo na oblegane turistične znamenitosti v tujini. »Opremljeni« s podatki s Facebooka so nato oglaševali preko Facebooka in Instagrama, nato pa tudi preko Googla oglaševali z video oglasi, kjer je šlo pravzaprav za primerjavo »dvojčkov«, vključno s cenami v realnem času.