• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ikea bo katalog na Danskem izdajala le še v digitalni obliki

Izid novega Ikeinega kataloga je vsako leto dogodek zase. A na Danskem so z njegovo izdajo presenetili (vsaj) dvakrat, saj bo ta odslej na voljo le v digitalni obliki.

Katalog švedskega trgovca so na Danskem dostavljali v nabiralnike zadnjih petdeset let in naj bi ga prejemalo okoli dva milijona gospodinjstev. Letos so se odločili slediti tako imenovani »digitalni transformaciji« in kataloga v fizični obliki ne bodo več pošiljali. Da bi Dance obvestili o tej novosti, je danska agencija Hjaltelin Stahl zasnovala oglase za zunanje oglaševanje.

V oglasih opozarjajo na nove izdelke, ki pa jih niso dejansko pokazali – namesto njih je na oglasu prazen prostor oziroma je vidna le silhueta predmeta, ki jo spremlja napis: »Naš katalog zdaj lahko najdete na spletu. Novo pohištvo si oglejte na Ikea.dk.« »Za nas je bila popolna digitalizacija kataloga res pomembna odločitev. Zadnjih petdeset let je izid kataloga pomenil začetek novega poslovnega leta, a leto 2019 bo posebno v zgodovini danske podružnice. Upam, da bomo tudi v prihodnje navduševali ljudi preko digitalnih platform, z relevantnimi vsebinami, ki se bodo ujemale z njihovim slogom, željami in potrebami,« je ob tej priložnosti povedala Elefteria Cromlidou, vodja marketinga v Ikea Denmark. Odločitve niso utemeljili z okoljevarstvenimi razlogi, ampak s spremembami v življenjskem slogu ljudi ter čedalje večjo priljubljenostjo digitalnih kanalov.