• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zbudi umetnika v sebi

Pri blagovni znamki gina Bombay Sapphire (del korporacije Bacardi) z novo akcijo namenili spodbujajo kreativnost. Pravzaprav jo močno spodbujajo, za akcijo so namenili kar dvajset milijonov dolarjev.

Oglas je zasnovala londonska agencija AMV BBDO, naslovili pa so ga »Discover the Possibilities Within« (»Odkrijte vse, kar skriva«). V njem so predstavili Amber Cowan, kiparko, ki dela s steklom, Maud Vantours, umetnico, ki ustvarja s papirjem in vizualnega umetnika, ki ustvarja pod imenom Gmunk. Njihov namen je podpreti znamkino platformo »Stir Creativity« (»Zbudite kreativnost«) ter zanetiti miselnost, da se umetnik skriva v prav vsakemu izmed nas.

»Smo blagovna znamka, ki jo potrošniki povezujejo s kreativnostjo, zdaj pa želimo spodbuditi ljudi, da bi prav vsakdo našel svojo kreativno plat,« pravi Victoria Morris, podpredsednica Bombay Sapphire. Dodaja, da so namenoma uporabili resnične umetnike in ne igralce, saj je prav to, da v oglasu spremljamo, kako njihove umetnine oživijo, nekaj posebnega. Z akcijo ciljajo predvsem na splet in platforme, kot sta Instagram in Pinterest; v Londonu, New Yorku in Milanu pa bodo pripravili tudi razne aktivacije.