• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Umetnost zgrešenih sloganov

V oglaševalski akciji za gin Aviation kanadski filmski zvezdnik Ryan Reynolds neuspešno išče ustrezni slogan za oglas.

V četrtek ponoči je v naš elektronski nabiralnik prispelo (domnevno) šifrirano in zaupno sporočilo Ryana Reynoldsa, sicer tudi lastnika blagovne znamke Aviation Gin: »O, moj bog! Snemanje je bilo katastrofa! Kaj se dogaja z našim marketinškim oddelkom?«. Ob tem naslovnika sporočila nagovarja, naj nemudoma izbrišejo posnetke na povezavi. Ne dobiš vsak dan sporočila Ryana Reynoldsa, sploh pa ne »tajnega«.

Izdani posnetki so seveda oglas za Aviation, kjer se Reynolds trudi z iskanjem sloganov. Med drugim pride na dan z »iluziorni občutek ugodja«, »kot vodka, ki se ji je uresničila želja« in »če pijete kar koli drugega, pijete drek«.

Mimogrede, Ryan Reynolds je nominiran za (vsebinsko) marketinško osebnost leta iz podjetij, ki tržijo končnim kupcem na tekmovanju Content Marketing Awards.

Sporočilo v celoti si lahko ogledate spodaj: