• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Eurojackpot in življenje po velikem dobitku

Loterija Slovenije je v sodelovanju z Grey Ljubljana zasnovala novo komunikacijsko akcijo za igro Eurojackpot. V pol oglasu, pol muzikalu junaki sanjajo, kaj vse si bodo privoščili po dobitku.

Eurojackpot je (mednarodna) igra na srečo, v kateri igralec napove pet številk iz množice od 1 do 50 ter kateri dve številki iz množice od 1 do 10. Vplačati je možno 95.344.200 različnih kombinacij, a kot pravijo v Grey Ljubljana, se dobitek vendarle zgodi in zgodi se lahko prav vsakemu izmed nas. Izhodišče akcije je tako dejstvo, da Eurojackpot vsakemu igralcu omogoča sanjarjenje brez meja, ki se začne že ob vplačilu listka.

»Pri snovanju nove kampanje smo želeli nadaljevati s formo muzikala kot enega močnejših, bolj prepoznavnih elementov blagovne znamke. Ideja zanjo pa izhaja iz preprostega dejstva: vsak izmed nas z listkom v roki misli, da bo zadel. Od tod tudi ključni poudarek v sporočilu; junaki zadetka ne pogojujejo (»če zadenem«), ampak so afirmativni (»ko zadenem«). Zadetek je torej samo stvar časa. Blondie z »One way or another« pomensko tega ne bi mogla bolj idealno podpreti, « je povedala Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v Grey Ljubljana.

Pojoči junaki v oglasu tako sanjarijo o življenju po velikem dobitku: galopiranje v noč na samorogu, osebni krojač, morje ostrig na srebrnih pladnjih, osebni buttler v vili ob jezeru in tako naprej. Skratka, po Jackpotu bo vse mogoče. V agenciji poudarjajo, da se pričakovanje v resnici nikdar ne konča, saj vsak petek v tednu pomeni novo priložnost.