• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vans in duh »naredi si sam«

Ameriška blagovna znamka športnih copat Vans se v novi oglaševalski akciji spominja svojih korenin iz šestdesetih let prejšnjega stoletja.

Tako imenovana kultura DIY (ang. do it yourself ali »naredi si sam«) je Vansov zaščitni znak od ustanovitve leta 1966. Hkrati je tudi vodilo nove oglaševalske akcije, v kateri spremljamo vsakdanjik pankerskih skupin iz vseh koncev sveta.

Vans v oglasu bolj kot na svoje izdelke stavi na izpostavljanje moči volje in skupnosti, s katerima umetniki oziroma v tem primeru glasbene skupine (vključno s tistima iz Južnoafriške republike in Kitajske) stvari vzamejo stvari v svoje roke in vsem dvomljivcem pokažejo sredinec.

Ker pa želi podjetje etos »naredi si sam« prenesti tudi na mlajše generacije in ponuditi priložnost neuveljavljenim umetnikom, bodo v ta namen po Evropi, ZDA, Afriki in Južni Ameriki organizirali številne delavnice.