• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V Srbiji so predstavili aplikacijo, ki združuje starše in otroke

Srbska blagovna znamka sokov neXt, ki sodi pod okrilje skupine Coca-Cola, je v sodelovanju s srbskima agencijama Drive in McCann Beograd pripravila inovativno oglaševalsko akcijo za aplikacijo »NeXtvarna Bući Bući avantura«.

Čeprav večina odraslih meni, da otroci preveč časa preživijo v družbi elektronskih naprav, so lahko televizija, svetovni splet in video igrice za otroke tudi koristen vir informacij in zabave, trdijo avtorji aplikacije. Če sodobno tehnologijo uporabljajo aktivno in pod nadzorom staršev, se lahko naučijo marsičesa koristnega in tako naj bi bilo tudi v primeru »NeXtvarne Bući Bući avanture«. Aplikacijo, ki so jo razvili za blagovno znamko sokov neXt, otroci uporabljajo skupaj z interaktivno knjigo, zasnovano na tehnologiji obogatene resničnosti. »Knjiga pripoveduje o bratu in sestri, ki želita odrasti, pri tem pa morata rešiti številne naloge. Pri tem jima pomagajo otroci. Obogatena resničnost ima tu ključno vlogo, saj z njeno pomočjo knjiga 'oživi', naloge pa postanejo interaktivne igre, ki jih otroci rešujejo skupaj s svojimi starši,« pravi Nemanja Ostojić iz agencije Drive.

V agenciji menijo, da bo aplikacija, ki je po njihovih trditvah prva tovrstna v Srbiji, omogočila staršem in otrokom, da skupaj preživijo več kakovostnega časa. Poleg tega bo otrokom  pomagala pri socializaciji in gradnji medsebojnih odnosov ter razvoju čustvene inteligence. Hkrati pa ni bojazni, da bi otroci preživeli preveč časa s telefonom v roki, saj je čas uporabe aplikacije omejen.