• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Plakat, na katerega lahko zabrenkate

V okviru oglaševalske akcije za promocijo glasbenega festivala Jazz Camp Kranj so v Publicisu ustvarili plakat, ki mimoidočim do 19. avgusta 2019 omogoča glasbeno udejstvovanje.

Lani je žirije številnih oglaševalskih tekmovanj (Outstandinga in SOF-a) pa tudi bralce in sledilce Marketing magazina navdušila akcija zunanjega oglaševanja »Pihaj, veter improvizacije«, ki jo je Publicis zasnoval za glasbeni festival Jazz Camp Kranj. V središču Ljubljane (pri restavraciji Figovec) lahko te dni ujamete nadaljevanje lani začete zgodbe, pri čemer lahko na tokratno različico tudi zaigrate. »Jazz temelji na inspiraciji in improvizaciji. K temu smo želeli spodbuditi tudi mimoidoče, ki lahko svojo improvizacijsko melodijo objavijo tudi na družbenih omrežjih, z označbo #jazzstrument,« pravijo v Publicisu in tudi bralce MM-a vabijo, naj zaigrajo na strune.