• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SPORTO 2019 predstavlja (digitalno) zakulisje regate Ocean Race

Na konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu SPORTO, ki bo 21. in 22. novembra 2019 v Portorožu, bo predstavljena tudi regata Ocean Race. Organizatorji so sicer že najavili tudi druge mednarodne govorce, ki se bodo posvetili sponzorskim aktivacijam za ugledne blagovne znamke in uspešnim primerom športnega marketinga.

Ocean Race je najdaljša in najnevarnejša regata, ki velja za enega najtežjih profesionalnih športnih dogodkov na svetu, poteka pa že od leta 1973. Letos je prejela številne nagrade na globalnem športno-marketinškem odru, med njimi s področja tehnologije, digitalnih komunikacij in trajnostnega razvoja. Na konferenci bo Jonno Turner, direktor digitalnih vsebin pri Ocean Race, predstavil vpogled v zakulisje jadralske avanture, ki se dogaja tisoče kilometrov od obale.  

Poleg Turnerja so med najavljenimi mednarodnimi gosti, ki prihajajo v Portorož, še Sally Hancock in Sally Horrox, izvršni partnerici v britanski svetovalni družbi Y Sport, ki sta v zadnjih letih orali ledino na področju profesionalnega in komercialnega razvoja ženskega športa, John Allert, strokovnjak za znamčenje in direktor marketinga pri McLaren Group, Marzena Bogdanowicz, ki je od leta 2017 direktorica marketinga ženskega nogometa pri Nogometni zvezi Anglije, kjer skrbi za rast in razvoj ženske nogometne igre, ter Joel Seymour-Hyde, direktor britanske izpostave kreativne marketinške agencije Octagon in svetovalec, ki sodeluje s številnimi vodilnimi blagovnimi znamkami, kot so ABInbev, Adidas, AIG, Cisco, Delta, Mars, MasterCard, Shell, Sony in Standard Chartered.