• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lego prebrodil izgubo po zaslugi franšiz

Danska blagovna znamka Lego, ki se je v letu 2017 soočila z upadom prodaje, se je s povezovanjem s franšizama Star Wars in Harry Potter uspela izvleči iz rdečih številk. Ob 25. obletnici humoristične serije Prijatelji so se povezali tudi s to kultno nanizanko.

Kot je povedala predstavnica Lega, so idejo za uporabo likov iz serije Prijatelji dobili na njihovi platformi za množično pridobivanje idej, ki je aktivna od leta 2008. Na njej ljubitelji legokock objavljajo ideje, kakšne komplete kock bi si želeli imeti. Kljub temu, da je od predvajanja prvega dela Prijateljev minilo že četrt stoletja, ima ta serija še vedno ogromno oboževalcev, ki se z nostalgijo spominjajo svojih priljubljenih televizijskih junakov. Nanje računajo pri Legu, kjer so ob obletnici izdali škatlo kock, v kateri je priljubljena kavarna Central Perk s figuricami vseh šestih prijateljev, poleg njih pa je tudi lastnik kavarne Gunther. Novi Legov komplet bo v prodaji od 1. septembra 2019, zanj pa bo treba odšteti 59,99 dolarja (oziroma slabih 55 evrov). Izdelek je že požel ogromno pozornosti na družbenih omrežjih – na Twitterju se je oglasil tudi igralec Matthew Perry, ki je prepričan, da je med vsemi sedmimi figuricami najbolj posrečen prav njegov lik, torej Chandler.