• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Resna zabava s čepki

Saj so nam poskušali razložiti, vendar se občutkov ob vožnji pri 260 kilometrih na uro, med ekstremnim pospeševanjem in hitrim zaviranjem, ter vožnjo pod 45-odstotnim kotom, ne da opisati z besedami.

Ducatijev testni voznik in nekdanji vrhunski dirkalni mojster Randy Mamola je pri šestdesetih letih v vrhunski formi. Brez odvečnega prilagajanja se po le nekaj sekundah motocikel dvigne in start poteka v stilu, po zadnjem kolesu. Pospeševanje je silovito, občutek imaš, da te bo odneslo. Sledi prvi ovinek in nagib v desno, fizikalni zakoni veljajo in pri okoli 50-odstotnem nagibu doživljaš trenutke groze, o moj bog, kaj se gremo… Ko že misliš, da te ne more nič več presenetiti, se začne silovito zaviranje. Roke popustijo in takoj se znajdeš v hrbtu voznika. Še nekaj sekund in v cilju si. Vse skupaj traja slabi dve minuti.

Gruppe

Velika nagrada Avstrije poteka v Red Bull Ringu v vasici Spielberg (ja, režiser Spielberg izhaja iz teh krajev), slabo uro iz Gradca. Tja smo potovali v resnično zabavni skupini ali Gruppe, kot smo jo hitro poimenovali. Špela Marinčič iz Philip Morrisa, Polona Koštomaj iz Planeta GV, brata Lazar in Žarko Sakan iz New Momenta Beograd, Boštjan Prijanovič iz New Momenta Slovenija ter predstavnika Marketing magazina. Nihče med nami se tej zvrsti športa ne posveča veliko, kar pa se bo v prihodnje spremenilo. 

Vrhunsko doživetje

Moto GP je vrhunski spektakel na najvišji ravni. Marketinško, piarovsko, organizacijsko, medijsko … V dveh dneh se je bilo na dogodku mogoče naučiti veliko. Moto GP karavana traja približno pol leta. Ekipe potujejo od prizorišča do prizorišča, v vsakem moštvu je približno 100 ljudi. Mehaniki, medijski ljudje, organizatorji, motivatorji, varnostniki itd. Tekmovalci resnično veliko časa namenijo medijem, novinarskim hišam z vsega sveta, ki jim sledijo na vsakem koraku. Za številne sponzorje je odlično poskrbljeno. Med njimi velja omeniti slovenskega, podjetje Akrapovič, ki je pri vseh moštvih zelo cenjeno. 

Če bom kdaj kupil motor, bo to ducati

In to ne samo zato, ker je na dirki zmagal ducatijev voznik Andrea Dovizioso. Od blizu smo lahko spoznali tudi njihovega voznika Danila Petruccija (trenutno je tretji v skupnem seštevku) , ki se nam je za nekaj minut pridružil v njihovem prostoru za goste. Ducati velja za manjšega proizvajalca motociklov, zato se mora bolj potruditi. Je na primer edini, ki »vipovcem« omogoča izkušnjo na progi. Njihovi motorji so nekaj posebnega, saj veljajo za najbolj »brutalne«, poleg tega pa jih ne prilagajajo posameznim »rajderjem«, ampak se morajo oni prilagoditi motociklu. V dveh dneh smo spoznali kar nekaj članov moštva, ki so skrbeli za naše spoznavanje z življenjem na cesti. Še posebej je bil intenziven del, ko so nas pripravljali na vožnjo z motorjem in nam poskusili opisati, kaj nas čaka. 

Ko se preoblačiš z ženo Bernieja Ecclestona

Pri tridesetih stopinjah je motoristična oprava prekleto težka, tesna in vroča. Tekmovalci v času dirke izgubijo tudi po pet ali več litrov tekočine. Tudi sami smo se v oblekah potili kot v savni. V tesni garderobi se nam je pridružila še gostja, ki je nismo poznali. Ker je nismo poznali in ker si niti nismo želeli, da bi se pojavljala na skupinskih fotografijah, smo jo prosili, naj nas ona slika. Šele ob prihodu na dirkalno stezo smo izvedeli, da je šlo za Fabiano Flosi, štiridesetletno soprogo Bernieja Ecclestona. Prijazna in tovariška Brazilka se je delala, da ni nič posebnega, nam pa je potem pomagala, da smo se lahko na hitro spoznali z znamenitim miljarderjem.