• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Disney v lovu za Netflixom

Disney je pred meseci predstavil svoj odgovor Netflixu, z zadnjimi potezami pa napovedal odkrit boj. Za enako ceno, kot jo ima Netflix (12,99 dolarja), bodo ponujali vsebine s storitvami za pretočne vsebine Disney+, Hulu in ESPN+. A ker stavijo predvsem na mednarodne trge, bo ta »pretočna vojna« še nekoliko na čakanju.

Disney je poleg finančnih rezultatov za tretje četrtletje 2019 (s katerimi je razočaral vlagatelje) napovedal tudi nekaj novosti, ki kažejo na odkrit boj za gledalce z Netflixom. Uporabnikom platform Disney+, ESPN+ in Hulu (ki ga je Disney prevzel maja letos) tako od 12. novembra 2019 ne bo več treba plačevati naročnine posebej za vsako od njih, ampak bodo lahko dobili sveženj vseh treh za 12,99 dolarja.

Odlična novica za gledalce, malo manj za Netflix, pravijo poznavalci. Seveda so se takoj začela ugibanja, v kolikšni meri se bo Disneyjeva poteza tudi dejansko poznala Netflixu. Disney poleg nižje cene obljublja več vsebine – na voljo bodo vsi filmi iz Disneyjevega portfelja, televizijske serije in vsebine National Geographica, pa tudi prihajajoči »izdelki« studiev Pixar in Marvel. Poleg tega je Bob Iger, direktor Disneyja, napovedal, da nameravajo posneti nove različice številnih starih filmskih uspešnic, kot sta Sam doma in  Noč v muzeju.

Poleg cene je prednost združenih ponudnikov tudi »širina« vsebin. Če je Disneyjeva vsebina namenjena predvsem družinam, bodo v okviru športnih prenosov ESPN+ prišli na račun moški, s platformo Hulu pa gledalke, ki jim bodo na voljo serije, kot sta Deklina zgodba in Sodobna družina.

Kot smo pisali novembra lani, je Disney predstavil odgovor na Netflix s storitvijo Disney+. Po poročanju Varietyja naj bi se pri Disneyju glede distrubucije Disney+ pogajali tudi z Applom, Amazonom in Googlom. To naj bi vplivalo na hitro rast naročnikov; po nekaterih predvidevanjih naj bi jih do leta 2024 imeli že od 60 do 90 milijonov (Hulu naj bi imel do takrat 40 do 60 milijonov, ESPN+ pa 12 milijonov naročnikov). Glede širitve na trge zunaj ZDA so pri Disneyju za zdaj še skrivnostni.