• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko tetovaže oživijo

Vsaka tetovaža ima (oziroma naj bi imela) svojo zgodbo in v oglasih za tekoče milo Lynx so jih »oživili«, da te zgodbe dejansko tudi povejo.

Blagovna znamka Lynx, ki je nase že nekaj let opozarja s provokativnimi oglasi za dezodorante, je predstavila nov izdelek – tekoče milo, ki naj bi blagodejno delovalo na tetovirano kožo in naredilo barve črnila bolj svetle in žive. »Tetovaže igrajo pomembno vlogo za številne ljudi in ko si enkrat omisliš tetovažo, ni veliko stvari, ki bi jih lahko naredil, da bi barve še leta ohranil tako lepe kot so na začetku. Z našim milom bo to lažje. Vsaka tetovaža ima svojo zgodbo in mi smo želeli ohraniti te zgodbe žive in pisane,« je pojasnila Caroline Gregory, vodja blagovne znamke.

Oglaševalsko akcijo za nov izdelek so zasnovali v oglaševalski agenciji 72andsunny Amsterdam, kjer so želeli, da bi bili oglasi čim bolj pristni. V njih so zato prikazali resnične tetovaže resničnih ljudi, ki bi prispevali svoje zgodbe in glasove. »Vsaka tetovaža ima svojo osebnost, zato nismo imeli scenarija, ampak samo osnovne ideje, okoli katerih smo nato z veliko improvizacije ustvarili oglase,« je povedal kreativni direktor Adam Koppel o oglasih, v katerih spremljamo »pogovor« dveh tatujev, vsak oglas pa se konča s prizorom tuširanja – seveda z Lynxovim milom – in zaključnim stavkom: »Oživite svoje tetovaže.«