• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Coca-Cola z oglasi na festivalu Sziget razburja Madžare

V Budimpešti te dni poteka glasbeni festival Sziget, ki ga vsako leto obišče tudi veliko Slovencev. Kot sponzor se je vključila tudi Coca-Cola in z oglasi požela ogorčenje večinoma domače konservativne javnosti. Na panojih so namreč istospolno usmerjeni pari, ki jih spremlja ključnik #loveislove.

Sziget letos poteka pod sloganom »Love Revolution« (»Ljubezenska revolucija«), zato takšni oglasi niso veliko presenečenje. A odločitev Coca-Cole je ogorčila mnoge. Zelo glasni so tuditudi v (konzervativni) stranki Fidesz madžarskega premierja Viktorja Orbana, kjer so pozvali k bojkotu Coca-Colinih izdelkov, neka skupina nasprotnikov splava pa je zbrala okoli 25 tisoč podpisov s pozivom k umiku oglasov.

Coca-Cola se je že odzvala, češ da zagovarjajo načela spoštovanja različnosti in enakopravnosti vseh ljudi. »Verjamemo, da naši oglasi sporočajo naše prepričanje, da ima prav vsakdo pravico ljubiti in da je občutek ljubezni enak za vse ljudi,« so zapisali v sporočilu za javnost.