• Facebook
  • Twitter
  • RSS

s.Oliver ob svoji 50-letnici stopa po poti trajnostnega razvoja

Vse več blagovnih znamk se zaveda, da je trajnostni razvoj njihova prihodnost. Med njima je tudi modna znamka s.Oliver, ki se je zavezala, da bodo do leta 2030 vsi njihovi izdelki narejeni samo iz organskega bombaža. Od letošnjega 1. avgusta pa lahko v njihovih trgovinah kupite papirnate vrečke in bombažne torbe ter z nakupom slednjih pomagate pobudi Cotton made in Africa.

Letos s.Oliverpraznuje petdeseto obletnico in ob tej priložnosti so predstavili tudi nov slogan: »WE CARE – for PEOPLE, PLANET and the FUTURE« (»Mar nam je – za ljudi, planet in prihodnost«). Naredili so tudi že nekaj korakov proti bolj trajnostnemu poslovanju, saj menijo, da mora odgovorna blagovna znamka prevzeti odgovornost za socialne razmere delavcev, proces proizvodnje in varne izdelke. Že od leta 2009 so poslovni partner pobude Cotton made in Africa in v proizvodnji tekstila uveljavljajo uporabo certificiranega bombaža. V želji po čim hitrejšem trajnostnem razvoju so se odločili, da bodo 1. avgusta 2019 v njihovih trgovinah začeli s prodajo papirnatih vrečk po enotni ceni 15 centov, kot alternativo pa ponujajo bombažno torbo za 2,99 evra. Od vsake prodane torbe bodo 30 centov namenili iniciativi Cotton made in Africa.