V tekmovalni skupini ciljev trajnostnega razvoja je veliko nagrado prejela avstralska agencija Clemenger BBDO Melbourne za delo »Levji delež« (»The Lion's Share«), ki ga je ustvarila za naročnika Mars Australia. V okviru pobude za ohranjanje divjih živali, ki so jo podprli tudi Združeni narodi, so zbirali sredstva, pri čemer so oglaševalce pozvali, naj prispevajo 0,5 odstotka od njihovega medijskega proračuna vsakič, ko v katerem od svojih oglasov uporabijo podobo živali.
Živali naj bi se namreč pojavljale kar v petini od vseh oglasov in po oceni Marsa naj bi oglaševalska industrija le leta 2018 potrošila 118 milijard ameriških dolarjev za oglaševalske akcije, v katerih nastopajo živali. Zaskrbljujoče je tudi dejstvo, da je ogroženih kar devet od deset najbolj priljubljenih živali v oglasih. Od oglaševalcev naj bi v treh letih tako pridobili kar 100 milijonov dolarjev, ki jih bodo namenili ohranitvi divjega življa. Pobudi so se že pridružila podjetja JCDecaux, The Economist Group, BBDO, Finch in Nielsen.
Sorodni članki
- Ko registrska tablica postane promocijska koda za nakup kolesa
- Velika nagrada Cannes Lions: »Knjiga tamponov: knjiga proti davčni diskriminaciji«
- Velika nagrada Cannes Lions: »Prazna številka«
- Velika nagrada Cannes Lions: »The Truth is Worth It«
- Cannes Lions 2019: Levi za kreativnost in učinkovitost