• Facebook
  • Twitter
  • RSS

AdAge: Najboljša mala agencija na mendarodni ravni je We Are Pi

Ameriška oglaševalska revija AdAge je že deseto leto zapored podelila nagrade najboljšim malim agencijam na svetu. Za najboljšo mednarodno malo agencijo je razglasila amsterdamsko We Are Pi, ki pozornost vzbuja tudi v Sloveniji, saj je nedavno prevzela skrb za tržno komuniciranje športne trgovske verige Intersport.

Zlato nagrado za najboljšo malo agencijo v ZDA je dobila newyorška agencija JohnXHannes, v kateri je zaposlenih dvanajst ljudi. Največ pozornosti je letos pritegnila z oglasi za aplikacijo Expensify, v katerih je sodeloval raper 2 Chainz. Čisti prihodki agencije naj bi se v letu 2019 povečali za tretjino – s šestih milijonov, ki so jih zaslužili lani, na devet milijonov dolarjev. 

Srebrno nagrado so podeliliprav tako newyorški agencijiDCX Growth Accelerator, ki ima deset zaposlenih. Med njene odmevnejše oglaševalske akcije sodi tista za diskontnega prodajalca čevljev Payless ShoeSource. Njihove poceni čevlje so za večkratnik cene prodajali vplivnežem in samooklicanim modnim strokovnjakom v pop-up trgovini »Palessi« in s tem dvignili nemalo prahu.

Zlate nagrado so prejele še agencije Opinionated iz Portlanda (v kategoriji agencij z manj kot desetimi zaposlenimi), TDA iz Boulderja (v kategoriji agencij, v katerih je zaposlenih od 11 do 75 ljudi) in Via iz Portlanda (v kategoriji agencij s 76 do 150 zaposlenimi).

Poleg nagrad ameriškim agencijam so, kot že omenjeno, podelili tudi mednarodno nagrado, ki jo je prejela amsterdamska agencija We Are Pi. Pred osmimi leti se je skupina štirih nadebudnih kreativcev, ki so se poimenovali »pirati«, odcepila od agencije Wieden + Kennedy in ustanovila svojo agencijo, ki danes šteje že 35 zaposlenih. Njihov cilj je ohraniti neodvisen duh in na oglaševalsko prizorišče prinesti raznolikost in drznost. Med njihove večje naročnike sodijo Heinekenova blagovna znamka Desperados, Intersport, Netflix, Nikon, Desigual in Lego.