• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »Zadnja številka«

Steklenega leva, leva za spremembo, namenjenega nagrajevanju idej, ki spreminjajo svet s poudarjanjem spolne neenakosti ali predsodkov, je dobila poljska agencija VMLY&R Poland, in sicer za delo »Zadnja številka« (»The Last Ever Issue«). Agencija je v sodelovanju s časopisom Gazeta in družbama Mastercard in BNP Paribas odkupila eno od najstarejših in najbolj branih pornografskih revij, nato pa izdala še njeno zadnjo številko.

Na ta način so želeli izraziti svoje nasprotovanje spolni objektivizaciji žensk. V zadnji številki tako niso objavili nobene gole fotografije, temveč so namesto tega izpostavili družbene problematike, kot so izobraževanje o spolnosti, prikazovanje spolov, enake pravice za vse in seksizem. Projekt je podprla obsežna oglaševalska akcija, ki je vključevala zunanje oglaševanje, tiskane medije, kino oglase, radijske oglase, družbene medije in splet. Z akcijo naj bi dosegli 4,5 milijona ljudi, poleg tega pa naj bi vsebine iz »zadnje številke« na spletno stran časopisa Gazeta.pl privabile 500.000 obiskovalcev.