• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Snapchat slavi mednarodni dan prijateljstva

Ob mednarodnem dnevu prijateljstva je Snapchat predstavil svojo prvo globalno oglaševalsko akcijo, s katero želijo poudariti, kako pomembno je, da imamo ob sebi ljudi, ki nas imajo radi takšne, kot smo.

Akcija je delo notranje kreativne ekipe, poimenovali pa so jo »Real Friends« (»Pravi prijatelji«). Začela se je z dražilno fazo sredi julija, ko so na različnih platformah širili citate o prijateljstvu in jih pospremili s ključnikoma #realfriends in #friendshipquotes (#praviprijatelji in #citatioprijateljstvu), vrhunec pa je doživela 30. julija, na mednarodni dan prijateljstva. V okviru akcije so izmed 313 parov, ki so se želeli izpostaviti, izbrali 37 parov prijateljev, ki prihajajo iz dvanajstih svetovnih držav. V posnetkih prijatelja pripovedujeta o tem, kako sta se spoznala, kaj jima je všeč drug na drugem in zakaj je njuno prijateljstvo nekaj posebnega. »Snapchat je namenjen resničnim prijateljem in ta akcija slavi prijatelje, ki preko naše platforme drug z drugim delijo lepe trenutke in se povezujejo,« pravi Kenny Mitchell, glavni direktor marketinga.

Oglaševalsko akcijo bodo razširili in oglase predvajali na spletu, v tisku ter na drugih kanalih v ZDA, Indiji in Avstraliji, jeseni pa tudi v Evropi.