• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Heineken (tudi) v Sloveniji še utrjuje svojo zavezo k odgovornemu pitju alkohola

Pivovarna Laško Union (PLU, del skupine Heineken) je z julijem postala proizvajalka brezalkoholnega piva Heineken 0.0. Hkrati so v pivovarni napovedali številne aktivnosti pri ozaveščanju o odgovorne(jše)m pitju alkohola.

Foto: Aleš Beno

V PLU ugotavljajo, da splošno povpraševanje po brezalkoholnih pijačah narašča. V okviru trajnostne strategijo si prizadevajo za odgovorno pitje alkohola, kar sodeč po sporočilu za javnost uresničujejo na dveh ravneh. Na eni strani ponujajo izdelke iz linije »Izbira 0,0 %«, pijače z manj ali brez alkohola, kot so denimo Heineken 0.0, Laško Malt in Union Radler. 

Ob vstopu na slovenski trg brezalkoholnih pijač je pivo Heineken 0.0 spremljala tudi (lokalizirana) oglaševalska akcija »Zdaj lahko«, pri kateri je PLU sodelovala z agencijo Luna TBWA. Novost je Heineken predstavil ob predpostavki, da Slovenci kot enega od pogostih razlogov za nepriljubljenost brezalkoholnih piv navajajo nepoznavanje priložnosti za pitje.

V pivovarni po drugi strani spodbujajo potrošnike k odgovornemu pitju (kar Heineken na globalni ravni sicer počne že vrsto let). V ta namen so na začetku julija 2019 v sodelovanju s partnerji Gasilsko Zvezo Slovenije, Planinsko zvezo Slovenije, AMZS-jem in Olimpijskim komitejem Slovenije podpisali Zavezo za odgovorno pitje, s katero se zavezujejo k aktivnemu ozaveščanju javnosti o odgovornem pitju in zmernosti pri uživanju alkohola.

O Heinekenu kot globalni zgodbi v lokalnem okolju in vlogi izkustvenega marketinga si lahko preberete v članku Jake Gornika.

Heineken, večkratni oglaševalec leta na številnih oglaševalskih festivalih, je bil ena od prvih blagovnih znamk alkohola, ki je spodbujala k odgovornemu uživanju alkohola, predvsem v povezavi z vožnjo. Sodelovali so tudi z zvezdniki formule 1. Spodaj nekaj primerov oglasov, s katerimi naj bi si pljuvali v lastno skledo oziroma steklenico (»Znamka piva, ki poziva k manj pitja?!«). No, ni ravno tako.