• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spletna turistična podoba Azerbajdžana nastaja v Sloveniji

Slovenska agencija Creatim je v hudi mednarodni konkurenci pripravila zmagovalno rešitev za prenovo osrednjega turističnega portala Azerbajdžana.

Nacionalna turistična organizacija Azerbajdžana (ATB) je v okviru prenove osrednjega turističnega portala pripravila natečaj za izdelavo koncepta bodoče spletne predstavitve. ATB je navdušila slovenska turistična prestavitev, zato so na natečaj povabili tudi agencijo Creatim, ki je avtor slovenskega portala www.slovenia.info.

»Največja težava tovrstnih projektov je, kako začeti,« pravi Andrej Perc, direktor Creatima. »Zato smo v Creatimu pripravili več celodnevnih delavnic v Bakuju, kjer smo skupaj z naročnikom razdelali uporabniške poti, določili uredniške politike in uskladili interese ključnih deležnikov, da smo prišli do enotnih izhodišč, na katerih smo nato zasnovali spletno rešitev.«

Končna podoba bodočega portala je že potrjena, a do objave ostaja poslovna skrivnost. Izvedeli smo le, da vizualno izhaja iz identitete blagovne znamke Azerbajdžana, ki so jo pripravili v ameriški branding agenciji Landor. Creatim jo je nadgradil s sodobno, za mobilnike optimizirano uporabniško izkušnjo, ki temelji na visoki stopnji personalizacije, zlasti v fazi načrtovanja obiska.

Na osnovi predlaganega koncepta je Creatim pripravil še funkcionalno specifikacijo, ki je osnova za izvedbeni del projekta. Nov spletni portal bo predvidoma objavljen v prvi polovici prihodnjega leta.