• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Atlantic Grupa: Oglaševalec leta uspešen tudi finančno

Atlantic Grupa, aktualni oglaševalec leta po izboru Slovenske oglaševalske zbornice, v prvem polletju 2019 beleži 3,5-odstotno rast prihodkov v primerjavi z enakim obdobjem lani, dobiček iz poslovanja pa je družbi uspelo povečati za 11,3 odstotka. Največjo rast so zabeležile prav »slovenske« blagovne znamke Argeta, Cockta in Donat Mg, ki sodijo pod okrilje skupine, njihovo uspešnost pa pripisujejo tudi oglaševalskim akcijam.

Atlantic Grupa je na letošnjem SOF-u postal oglaševalec leta.

»Posebno pozornost smo namenili upravljanju blagovnih znamk in človeških potencialov, zato nas še posebno razveseljujejo uspehi, kot so zlati Effie za Argeto, nagrada Atlantic Grupi kot najboljšemu oglaševalcu v Slovenijiin tudi nagrada za najboljšega zaposlovalca. Vse to je zanesljivo prispevalo k zaupanju finančne skupnosti, kajti v prvem polletju smo zabeležili tudi zgodovinsko rekordno vrednost naše delnice,« je povedal Zoran Stanković, podpredsednik uprave Atlantic Grupe za finance.

Na skupno rast prihodkov od prodaje sta najbolj vplivali strateški poslovni področji delikatesni namazi z 9,7-odstotno rastjo (torej Argeta) ter pijače (med njimi so Cockta, Donat Mg in Cedevita) s 3,5-odstotno rastjo v primerjavi z enakim obdobjem lani. Rast kategorije pijač je po navedbah podjetja tudi posledica uvedbe novih izdelkov na trg, predvsem Cockte Free, in oglaševalskih akcij, kot je »Okus generacije CE« za Cedevito, ki letos praznuje 50 let obstoja. Po deležu v skupnih prihodkih med posameznimi kategorijami pa najbolj izstopa kava.