• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »See Sound«

Veliko nagrado za inovativnost je dobila agencija Area 23 iz New Yorka za podjetje Wavio, ki je izumilo pametno napravo za dom, ki jo poganja strojno učenje in je zmožna prepoznati zvoke okrog doma (od otroškega joka in požarnega alarma do razbitja stekla).

Ko je naprava priključena na elektriko, namreč nenehno posluša 75 možnih zvokov, ki se jih je umetna inteligenca »naučila« prepoznati na podlagi več kot dveh milijonov video posnetkov z YouTuba. Ko zazna katerega od teh zvokov, o tem preko mobilne aplikacije obvesti lastnika s slušnimi težavami. »To je bila ena od najpogumnejših in preprostejših rešitev, ki smo jo videli, in rešuje velik problem gluhih. Pri tem uporablja strojno učenje na genialno kreativen način – v bistvu je 'shekala' YouTube, da bi 'natrenirala' podatkovno bazo in s tem dejansko reševala življenja,« je povedal predsednik žirije Bill Yom, globalni kreativni direktor v agenciji Cheil Worldwide.