• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Moč sive po Pantenovo

»Časi predsodkov so mimo,« pravijo pri blagovni znamki za nego las Pantene. Ženske namreč spodbujajo, naj bodo ponosne na svoje sive lase.

Če so sivi lasje nekoč veljali za znak starosti, so zdaj znak zrele lepote in elegance. Blagovna znamka Pantene, ki sodi pod okrilje multinacionalke P&G, si zato prizadeva, da bi čim več žensk sprejelo svoj naravni videz. Na police trgovin so tako poslali izdelke za nego sivih las in jih pospremili z oglaševalsko akcijo, v kateri pozivajo: »Čas je, da začnemo na sive lase gledati drugače!« Akcijo so poimenovali »#PowerofGrey« (»#MočSive«), pripravila pa jo je (kako primerno) agencija Grey London. Televizijski oglas spremljajo še tiskani oglasi in fotografije na oglasnih panojih, akcijo pa so na družbenih omrežjih podprli tudi številni vplivneži, ki brez zadržkov kažejo svoje sive lase.

Pri Pantenu upajo, da bodo s pomočjo oglasov »normalizirali« odnos ljudi do sivih las. »V zgodovini ni bilo veliko oglasov za kozmetične izdelke, v katerih bi bile prikazane ženske s sivimi lasmi. Poleg tega številne ženske na oglasu še nikoli niso opazile nekoga, ki bi bil videti kot one same. To si želimo spremeniti,« pravi Katharine Newby Grant, direktorica marketinga za Pantene, odgovorna za severno Evropo.