• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »Supermarket na črno«

V tekmovalni skupini kreativne učinkovitosti je slavila agencija Marcel Paris, ki je veliko nagrado dobila za »Supermarket na črno« (»Black Supermarket«) za francoskega trgovca Carrefour. Z namenom boriti se proti zakonodaji, da bi vplivala na sprejem nove, je vzpostavila »črni trg« za nelegalno sadje in zelenjavo ter s tem branila biološko raznolikost.

V Evropi lahko potrošniki menda dostopamo le do 3 odstotkov zelenjave, žitaric in sadja. Preostalih 97 odstotkov pridelka, ki ga prideluje 2 milijona poljedelcev, naj bi bilo nelegalnega, saj evropska zakonodaja dopušča le uporabo semen, ki so odporna na pesticide. Agencija se je zato poigrala z idejo o »črnem trgu« in ustvarila nelegalno linijo izdelkov, v okviru katere so v Carrefourju prodajali sadje in zelenjavo, pridelano iz semen, ki so zaradi zgrešene zakonodaje prepovedana. Carrefour je nato podpisal petletno zavezo s poljedelci, ki so zaradi te akcije ponovno dobili dovoljenje za prodajo sadja in zelenjave, vzgojene iz teh semen.