• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Epica odslej nagrajuje tudi projekte za enakost spolov

Organizatorji Epice, edinega oglaševalskega tekmovanja, kjer prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, uvajajo novo tekmovalno skupino. Namenjena je nagrajevanju oglaševalskih akcij, ki opozarjajo oziroma rešujejo problematiko (ne)enakopravnosti žensk in skupnosti LTGBQIA+.

Oglaševalske akcije v novi tekmovalni skupini se bodo potegovale za veliko nagrado za družbeno odgovornost, ki so jo prvič podelili lani. Takrat jo je dobila newyorška agencija McCann za akcijo »Cena naših življenj«, ki so jo ustvarili za organizacijo March For Our Lives.

Novo kategorijo so uvedli na predlog Katie Chelpanove, ki pri Epici skrbi za komuniciranje. »Pred tem so tovrstne akcije sodile v tekmovalno kategorijo akcij, ki naslavljajo družbene problematike. A v luči gibanja #MeToo in prizadevanj za enakost spolov po svetu sem prepričana, da si zaslužijo še posebno pozornost,« je povedala Chelpanova.

Sicer pa gre že za drugo novost med letošnjimi tekmovalnimi kategorijami Epice. Prva novost, ki so jo letos najavili organizatorji, je nagrada za najboljšo rabo podatkov.

Lanske nagrajence si lahko ogledate tukaj.