• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »Kreditna kartica z ogljikovim limitom«

Veliko nagrado v tekmovalni skupini kreativne spletne trgovine je dobila »Kreditna kartica z ogljikovim limitom« (»Do Black – The Carbon Limit Credit Card«) za švedsko finančno-tehnološko podjetje Doconomy, ki so jo ustvarili v švedski agenciji RBK Communication. Gre za prvo kreditno kartico na svetu, ki uporabnikom omogoča sledenje njihovemu odtisu na okolje in pomaga dosegati cilj zmanjšanih emisij ‎CO2.

Kartica spodbuja odgovorno potrošništvo, saj uporabnikom preprečuje zapravljanje, a ne na podlagi razpoložljivih sredstev, temveč na podlagi njihovega vpliva na okolje. Bančna storitev izračuna, koliko je potrebno, da vsaka oseba zmanjša svoje emisije ‎CO2za 50 odstotkov do leta 2030 in jih tudi spremlja ob vsakem nakupu. Če presežejo svoj limit, jim zavrne naslednjo transakcijo. Kartica »Do Black« je sicer šele v svoji preizkusni fazi, toda Doconomy zagotavlja, da bo kmalu tudi dejansko prišla na trg.

»To je resnično inovativno in ambiciozno delo. Signal za odgovorno potrošništvo in tudi njegova prihodnost, ki je uresničljiva že danes. Edinstvena ideja, ki bo brez dvoma dobila veliko posnemovalcev in jo bodo številna podjetja z vsega sveta tudi uporabila,« je povedal predsednik žirije Daniel Bonner, globalni glavni kreativni direktor v agenciji Wunderman.