• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lidlova revija Preprosto ponovno prejela mednarodno nagrado za vsebinski marketing

Ameriški inštitut za vsebinski marketing (CMI) je objavil finaliste in delno nagrajence tekmovanja Content Marketing Awards. Med slovenskimi nagrajenci je – za zdaj – revija Preprosto Lidla Slovenije, ki je nominirana tudi za projekt vsebinskega marketinga leta. Za nagrade se poteguje še pet slovenskih projektov, vsi zmagovalci pa bodo znani na zaključni podelitvi 4. septembra 2019 v Clevelandu v ZDA.

Edino nagrado (za zdaj) za Slovenijo prejme revija Preprosto Lidla Slovenije za najboljšo trgovsko publikacijo. Revija je tudi v ožjem izboru (izmed več kot tisoč prijavljenih projektov) za projekt  vsebinskega marketinga leta. »Izredno smo veseli, da se je revija tako dobro prijela med našimi kupci in da jo kot vrhunski izdelek prepoznavajo tudi strokovnjaki s področja vsebinskega marketinga. Vedno znova si zastavimo cilj na slovenski trg postaviti zanimivo revijo, z bogato vsebino, ki odslikava Lidl Slovenija – kot trgovca, ki razume svoje kupce in jim ponuja preprosto več: več kakovosti, več domačnosti, več svežine. Prepričana sem, da bo deseta številka, ki izide novembra, ponovno prinesla nekaj posebnega, izvirnega, slovenskega,« je povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

Med finalisti Zavarovalnica Triglav, STO, Porsche Slovenija in ... Ryan Reynolds

Zavarovalnica Triglav ima tri finaliste, ki so vsi nastali v sodelovanju agencijo PM, poslovni mediji. Kampanja »Vprašajmo življenje. Zaradi tistih, ki jih imamo radi.«je nominirana v kategoriji oznamčenih vsebin, namenjenih končnim potrošnikom (Best B2C Branded Content Campaign), članek »Ko se zgodi najhujše« se poteguje za nagrado za najboljši članek v digitalnih medijih (Best Feature Article – Digital), lanska septembrska številka interne revije Skupine Triglav pa za najboljšo naslovnico.

Med finalisti je tudi dogodek podjetja Porsche Slovenija »25 let Porsche Slovenija« (v sodelovanju s PM, poslovni mediji) v kategoriji najboljšega celostnega korporativnega dogodka in priprave digitalne vsebinske strategije. Slovenska turistična organizacija pa se s svojo komunikacijsko akcijo »Dva milijona razlogov, zakaj čutim Slovenijo« poteguje za nagrado v kategoriji najboljše uredniške zasnove.

Med zanimivostmi tekmovanja je tudi nominacija kanadskega igralca Ryana Reynoldsa,  hollywoodskega ljubljenca, za (vsebinsko) marketinško osebnost leta iz podjetij, ki tržijo končnim kupcem. Marketinške akcije za njegovo blagovno znamko gina Aviation so očitno opazili tudi v svetu vsebinskega marketinga. O njih smo pisali tukaj, tukajin tukaj.

Vse zmagovalce in finaliste najdete tukaj.