• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »ThisAbles«

Tudi Ikea je nagovorila invalidne ljudi, in sicer z izjemnim projektom »ThisAbles« (morda ga lahko prevedemo kot »Tomogoča«), ki ga je prijavila izraelska agencija McCann Tel Aviv in je zanj dobila veliko nagrado v tekmovalni skupini zdravja in dobrega počutja.

Navdihujoča akcija vključuje tehnologijo 3D-tiskanja, s čimer omogoča invalidnim osebam, da si prilagodijo pohištvo po svoji meri, poleg tega pa je tudi privlačno na pogled in cenovno dostopno. Predsednik žirije Shaheed Peera, izvršni kreativni direktor v agenciji Publicis LifeBrands, je nagrado pospremil takole: »V svetu, kjer je že tako veliko pretresov, je čudovito opazovati največje blagovne znamke, ki dajejo upanje marginaliziranim skupinam ljudi. Naj ob tem poudarim, da je eden od posameznikov, ki so sodelovali pri projektu, dejansko uporablja tehnologijo 'ThisAbles', kar še potrjuje, kako pomembna je skrb za raznolikost v naši industriji.« Ikeini prodajni rezultati so se v Izraelu zaradi tega projekta precej povečali in po mnenju Peere bi ga lahko posnemala tudi druga podjetja. »Odločno namreč nakazuje na trend, ki ga še pred sedmimi ali osmimi leti ne bi mogli niti napovedati, in sicer da bodo najmočnejše blagovne znamke prevzele pomembno vlogo na področju zdravja in dobrega počutja,« je dodal.