• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »Spreminjati igro«

V tekmovalni skupini oznamčene izkušnje in aktivacije je zmagala akcija »Spreminjati igro« (»Changing the Game«), ki jo je za Microsoftovo konzolo Xbox Adaptive Controller ustvarila agencija McCann New York. Gre za projekt, katerega cilj je tehnologijo približati vsem ljudem, tudi tistim z gibalnimi ovirami.

V dokumentarnem video posnetku je agencija zajela resnične izkušnje ameriških otrok z omejeno gibljivostjo rok, ki poskušajo uporabljati igralno konzolo. Pretresljiv video, ki so ga predvajali tudi na letošnjem Superbowlu, prikazuje, kako je Microsoftova konzola vnesla veselje v življenje teh otrok, ki so se lahko zdaj igrali s svojimi prijatelji, ki se s podobnimi telesnimi omejitvami ne soočajo. Akcija s sloganom »Ko vsi igramo, vsi zmagamo« (»When everybody plays, we all win«) je vključevala tudi video posnetke na YouTubu in tekmovanje v e-športu za vse igralce, ne glede na njihove telesne omejitve.