• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada Cannes Lions: »Naj Fortnite ostane svež«

Velikega leva v skupini vplivnostnega marketinga je dobila akcija »Naj Fortnite ostane svež« (»Keep Fortnite Fresh«), ki so jo za verigo restavracij s hitro prehrano Wendy's ustvarili v agenciji VMLY&R Kansas City in je menda le za las prevzela zmago Nikejevi akciji s Colinom Kaepernickom (ta je nato v tej skupini prejela še kar tri zlate nagrade).

Wendy's je v igro spretno umestil sporočilo o nevarnostih zamrznjene govedine. Ustvaril je digitalni avatar, ki je vstopil v igro in uničeval zamrzovalnike, saj naj bi sam užival le svežo govedino, ter nato povabil tudi druge igralce, naj se mu pridružijo v boju z zamrznjeno govedino.

»Ideja nam je izvabila smeh na obraz, saj resnično izstopa, pri čemer deluje iznajdljivo, zabavno in neverjetno. Gre za nepretenciozno uporabo humorja, kar je zelo osvežilno v svetu, kjer se blagovne znamke jemljejo tako resno,« pravi predsednik žirije PJ Pereira, soustanovitelj agencije Pereira O'Dell.