• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nove razsodbe oglaševalskega razsodišča

Oglaševalsko razsodišče (OR) je junija in julija odločalo o štirih pritožbah. V treh primerih je ugotovilo, da je pritožba utemeljena. Dvakrat je šlo za oglaševanje na zunanjih oglasnih površinah.

OR je pritožbi na plakat #hatebetter (avtorice Kate Better in naročnikov Zavoda Maske in Slovenskega mladinskega gledališča) pritrdilo v delu, da ni jasno prepoznavno, da gre za oglaševanje in kdo je njegov naročnik. »Posledično moti potrošnike in bi lahko povzročil občutke strahu ali stiske,« pojasnjujejo v OR.

V primeru oglaševanja kluba Rocco na Nazorjevi ulici v Ljubljani je OR ugotovilo, da oglaševanje, ki prikazuje tudi zelo pomanjkljivo oblečeno žensko, v izbranem mediju objave ni v skladu z zahtevami kulturnega okolja in moti potrošnike.

V primeru pritožbe na video oglas za majsko izdajo revije Demokracija pa je razsodišče presodilo, da oglaševanje zaradi neprimernega prikazovanja beguncev (migrantov) krši več določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa. 

Podrobnosti o pritožbah si lahko preberete tukaj.